søndag den 24. april 2016

Det nærmer sig jo kærlighed...

Jeg har et yndlings pizzeria her i byen. Nogle gange bestiller jeg et andet sted fra. Udelukkende fordi det ikke skal blive pinligt. Lidt ligesom man køber flag og en pakke slikposer, når man blander lige lovlig meget bland-selv.
Men jeg vender altid "hjem" igen, for ingen kan knalde en gorgonzolapizza sammen, som de kan.

Jeg tror godt, de kan lide mig. Jeg er i hvert fald en god kunde. (For teenagerne bruger også mit log-on når de bestiller). Så det der med leveringstid er aldrig noget problem.  Som regel får man en sms, hvor der takkes for bestillingen og at det bliver leveret om 45 min. Men så længe skal vi ikke vente her i hytten. 10-15 min. senere, kan man høre en bil svinge ind mod fortovskanten. (Ja, jeg har åbenbart labradorører og kan genkende lyden). Og så bliver der ringet lystigt på og maden bliver leveret i ren familiær stemning.
Ofte får vi en lille snak. Nogle gange om vejret, andre gange om hvorfor jeg åbner døren med kroppen rullet ind i et tæppe. En dag, hvor jeg ikke havde make-up på, blev der ligefrem spurgt ind til, om jeg var okay.

Helt ærligt, ikke? Jeg har efterhånden en mistanke om, at de får en speciel notifikation, når der tikker en bestilling på Hungry.dk ind fra mig. Sådan i en højtaler ud over hele butikken.




"Vi har en nummer Rødhætte! Tjep-tjep-tjep! Der er levering på nummer 1082 om maks 10 minutter! Move it move it mooooove it!"


Baba Pizzeria Silkeborg; I burde have denne monteret i bilen med kæmpe højtalere på taget. Det giver så meget mening.






Nå...Men jeg er egentlig på vej i seng. Fik ikke sovet skide meget i nat pga. idioter på tagterrasse. Er udmattet af at fjerne div. kropsbehåring. Har jo for fanden ikke rørt en skraber i flere måneder. Til gengæld må jeg have tabt mindst 12 kg.



Dagens minus: Har nok udsat Windows' anmodninger om opdateringer lidt for mange gange. Lortet valgte under alle omstændigheder at lukke ned uden varsel. Tak! Af hjertet. Jeg var også kun lige i gang med at skrive.

Dagens plus: Heldigvis foregår det ikke på samme måde, når man udsætter sin tandlægetid. *SLAM* Så ligger man der - uden varsel - med spytslugere og tamponer i munden. "Nu blev vi trætte af at du blev ved med at udsætte. Åbn munden, trunte".