tirsdag den 16. februar 2016

Tanker ingen tænker

¤ Jeg fatter ikke, hvordan tandlægerne kan udføre deres arbejde så billigt!

¤ Tæer er bare enormt frække.

¤ Chokolade smager bare så grimt. Stik mig en broccoli i stedet.

¤ Ligtorne er smukt udformede.

¤ To-lags toiletpapir er bare bedre.

¤ Yay! Jeg elsker at stå op kl. 05:15 om morgenen.

¤ Hjemmeværnet er sejt. Meget sejere end frømandskorpset.

¤ Joachim B. Olsen...jeg ku' godt.

¤ Det føles så godt at børste tungen på det bagerste stykke.

¤ Jeg glæder mig til at rense vandlåsen igen!

¤ DK4 sender sådan nogle spændende programmer.

¤ Gid Linie 3 snart kommer med et nyt show.

¤ Jeg elsker at barbere ben.

¤ Findes der noget bedre end at lukke låget op på affaldscontaineren efter en fem-dages hedebølge?

¤ Helle for endeskiven på flæskestegen!

¤ Pulverkartoffelmos smager af kartofler.

¤ Jeg har lige tørret støv af i går og nu ligger der en nyt fint lag. Hvor heldig kan man være?

¤ Gid børnene snart stopper toilettet igen. Jeg elsker af stikke armen ned og fjerne klumpen af toiletpapir. Det føles så blødt.

¤ Jeg vil også have stress.

¤ Der er ikke boligprogrammer nok i tv'et.

¤ Jeg elsker at sidde tæt i bussen med folk jeg ikke kender.

¤ Svampemalede vægge er bare så pænt.

¤ Der går alt for længe imellem jeg bliver ringet op af en telefonsælger.

¤ Jeg elsker når jeg skal lave stort på toilettet midt i arbejdstiden.

¤ Gid jeg snart får diarré.

¤ Offentlige toiletter er bare det bedste,

¤ Æv. Nu virkede panodilen.

¤ Gid hver måned var januar.

¤ Jeg hader weekenderne.

¤ Der burde være to mandage i ugen.

¤ Pis! Nu ligger jeg nøgen i min seng uden dyne, fordi det er tropenat. Hvor bliver myggene af?  De kan sgu da ikke være bekendt at blive væk.

¤ Gid den der spyflue vil sætte sig i min mad.

¤ Det er klamt at kysse.

¤ Sex er overvurderet.

¤ Jaaarhh! I nat skal banearbejderne slibe skinner!

¤ Ingen rødvin til mig.

¤ De der Facebooktest er bare spot on! Gid flere af mine venner ville dele dem.

¤ Jeg har alt for mange penge på min konto.

¤ Galdestenssmerter føles lige som en orgasme.

¤ Den fedeste følelse er at presse barnets hoved ud. Den der følelse af udblokning er virkelig fræk. Jeg kunne gøre det hver dag.

¤ Gid jeg snart skal have en rodbehandling.