mandag den 30. november 2015

Pivhætte

Har.ikke.tid.til.at.få.influenza!

Det har jeg ved gud ikke.  Men føj, hvor jeg føler mig som noget, der burde aflives.
Gåturen til arbejdet i morges, føltes som at gå tværs over Grønland. Arbejdsdagen skulle bare gennemføres, så jeg kunne gå hele vejen hjem tværs over Grønland, så jeg kunne komme hjem under dynen.
(Og fes hele vejen. Virkelig charmerende - især fordi man glemmer, at man faktisk ikke er lydløs, selv om man ikke selv kan høre noget pga. musik i ørene. Total charmetrold. Men jeg føler min krop gærer).

Heldigvis var det en stille mandag uden store ordrer, så jeg kunne gemme mig lidt ved mit skrivebord og min computer og i stedet få styr på månedens fakturaer, menuplanlægninger og varebestilling. Alt sammen skyllet ned med en kold kakao og et vældigt stort krus kaffe.

Og så bestilte jeg mad hos Hungry.dk. Og fik en klam burger og fritter, hvor størstedelen ligger i skraldespanden lige nu.


Nå, men hvad så? Sådan bortset fra ynk og klynk?

Ligegyldige stikbemærkninger:



* Jeg er pissetræt af at høre om Ja/Nej-valget. Ikke at det ikke interesserer mig. Selvfølgelig gør det dét. Og jeg har aldrig tidligere læst så mange politiske artikler, så jeg kan tage et valg baseret på grundig reseach.
Men fanatiske ja og nej-vælgere burde bare proppes i en lydisoleret gummicelle til valget er overstået. For hold nu kæft, hvor får politik de værste sider frem i folk. Og jeg magter ikke folks private valgkampagner på deres Facebookprofiler, for det er tydeligvis komplet umuligt at argumentere sagligt og lade være med at fremstille modparten som analfabeter.

* Er skredet på Tinder og efter 1½ døgn er jeg allerede klar til at smække med døren.
Magter ikke mænd, der skriver "hihi" - mænd med solbriller (hvorfor må man ikke se deres øjne? Så vigtige er der sgu da ingen der er) - mænd der åbenbart har en skide fotograf med på alle deres cykelture - mænd, der nusser en tiger - mænd, der klatrer i bjerge - mænd, der skriver "Skriv hvis du vil vide mere - jeg er ikke så god til at fortælle om mig selv"...Okay bassemand...bare ærgerligt. Når du ikke engang orker at bruge bare et par minutter på at fortælle hvem du er, er jeg sådan set ret ligeglad med dig. Og endelig: Mænd, der - hvis man ikke lige svarer indenfor 20 min. går fuldstændig i klistertilstand med en sværm af beskeder: "Hallooooo?!" - "Faldt du i søvn???" - Mistede du interessen?". 

For fucks sake! Nej, men jeg har sgu ikke mobilen limet til håndfladen.

Og så sletter jeg matchet. Magter ikke sådan noget.  Men okay; det er da klart - hvis manden nu var voldsom dejlig, ville jeg nok bare nyde det.
Tror bare ikke Tinder er noget for mig.


* Kvinder på 42+ bør virkelig stoppe med at lave rottehaler på sig selv.  Med mindre det er under et blowjob. Der kan det være praktisk. Dog er der mere klasse over en knold. Eller en stor mandehånd, der krammer håret stramt. Jarh...mrhm.


* Læger burde udskrive blowjobs på recept. Til kvinder, som mangler noget fornugtigt at bruge munden til.


* Fatter ikke forhold, hvor man ikke kysser hver dag og ofte? Seriøst; hvad sker der for det? Det er da netop så tindrende-kropskildrende-lækkert at forsvinde ind i et kys med den man elsker.

* Jeg er fabelagtig til at kysse. Jeg siger det bare...

* Spassernaboen har mistet respekten for mig og mit sure brev. Nu parkerer han igen sit kæmpe grimme lokum af en varevogn udenfor mine vinduer og lukker al lys ude.
Fik en ond trang til at mase hans ene sidespejl og blev faktisk helt bange for mig selv og den arrigskab, som pludselig fyldte lidt for meget i min krop. Overvejer at gå ombord i den stak ugeblade min mor har leveret og klippe klistre et trusselbrev sammen til bøvhatten.

* Nu glemte jeg helt at have det dårligt?



Dagens sang: Årh...bliver det ret meget smukkere? Jeg tror det ikke.