onsdag den 28. oktober 2015

Julefrokoster ad libitum

Da jeg fik invitation til julefrokost med radioen...






Lod tankerne glide tilbage til sidste års julefrokost med dem. Hvor jeg troppede op efter en 12-timers vagt og gik direke ombord i fri bar...





I år vil jeg opføre mig mere modent. Altså - jeg ved der er en god sandsynlighed for, at jeg ender stangvissen. Og med en overbevisning om, at jeg bestemt synger lige så godt som Whitney Houston.
Men jeg glæder mig! Og jeg kan jo godt være fuld og charmerende på samme tid.

Det bliver sjaaaaaaw.







Og det tikker ind med julefrokostinvitationer. Har også modtaget til årets julefrokost på jobbet. Bliver også sjaaaaaaw.





Har heldigvis skønne kollegaer, der forstår at more sig! Det er altså en kæmpe bonus!




Og her skal jeg også påføre mig pænt. Og ikke liste afsides med en kollega fra en anden (udenbys) afdeling. Hvilket kommer af sig selv. Det bliver lokalt. (Og jeg lavede faktisk ikke noget. Det så bare sært ud).
Heldigvis skal det holdes i selve huset. Kan sagtens gå hjem om natten.





Og en 3. julefrokostinvitation er tikket ind. Dagen efter julefrokosten med radiosnuskerne. Det bliver en...udfordring...







Jeg er så klar!