torsdag den 7. maj 2015

Tre korte

Jeg vil skide på hvad folk siger, men...:
Det skal edderrøvme være tilladt for folkeskoleelever at fravælge fællesbad. (Ja, debatten er oppe igen). Hør her og det er sådan set fakta. Der findes så mange søde børn i dette land. Men der findes også en masse modbydelige ondskabsfulde lorteunger, som netop benytter fællesbadet til at mobbe andre. Og læreren ser ikke en skid, for han/hun har sit eget omklædningsrum. Så det bliver påstand mod påstand.
Latterlige møgunger, som støber fundamentet til et krakkeleret selvværd hos andre, når de mobber og nedgør i fællesbadet.

JEG gider ikke fællesbade. Knap nok med en kæreste. Det er mit frirum. Min ego-tid. Og så er jeg ret blufærdig. Så jeg vælger til hver en tid fællesbad fra. Og den ret bør børn også have. De er fandeme lige så meget mennesker, som alle os med rynker.

"Jamen helt ærligt, kan du da ikke se, at du gør nøgenhed til tabu ved at påstå ovenstående?"

Næh! Og hvis? Ja, hvad så? Det vil jeg skide på. Jeg vil til hver en tid mene, at man bør stoppe lortemobberne de steder, hvor det er muligt. Og det er det blandt andet ved at indføre valgfrihed i fællesbad.


Dagens nar. (Og hold nu kæft, hvor ser han bare fejlproduceret ud.
Gimi Levakovic. På forsiden af BT. Jamen for fanden. Der er bare blankhed i de øjne. Virker som om krop har mistet forbindelse til hjerne. Har åbenbart været i problemer igen med noget pistol-trussel-noget.
Gider nogen ikke tvinge den mand i aktivering? Plus hele familien. Og sanktionere i kontanthjælpen med det samme de skulker?
Og gider nogen ikke fortælle den tegning, at det er meningen man skal tage klistermærket af brillen?





Hvordan kan det være, at racister og irriterende selvantændelige personer generelt altid er nogle spader på et tastatur? (Her er det manden der brændte dyrekort af, der har modtaget svinere pr. virtuel brevdue):

Et lavt stående menneske er et menneske der vil forsøge at fremhæve sig selv på bekostning af upati, et højt stående menneske vil altid kigge ned på det laver individ og siger, du er kun et sølle fjols og du vil aldrig blive til andet.... Mærk visdommen og godt du har tilføjet i din profil "Intet skal tages seriøst her" for det vil du heller aldrig blive, lev vel...

Du er jo en kæmpe idiot tænk på der er børn der kunne mangle nogle af de kort føj siger jeg bare og at du yder med udnytter folks godhed vis du nu selv have handlet for x antal tusinde kr i dansk supermarked Bilka / Føtex kunne det lidt bedre gå syndes det er latterligt.