fredag den 1. maj 2015

Mrmm...endelig genoplevede jeg Deep throat!

På en ganske almindelig fredag, hvor jeg slet ikke havde tænkt i de baner, fik jeg endelig noget! Og jeg ved godt, at jeg ellers aldrig skiver om dette på bloggen, men i dag bliver jeg nødt til at gøre en undtagelse.

Der er nok bare gået så lang tid, at jeg ikke vidste at jeg havde savnet det, før det skete. For jeg troede virkelig ikke jeg havde savnet det. Man tilpasser sig nok bare situationen og tiden og skubber behovet så langt om i køen, at det glider i glemmebogen.


For en stund.


For lige pludselig ud af det blå, mærkede jeg bare lysten rulle gennem mig som en grådig bølge fra fødderne og hele vejen op gennem min krop. Kender I ikke den fornemmelse? Det er så fedt! Så intenst - så meget i nuet - så meget mrmm.
At mærke munden blive fyldt ud. At mærke gag-refleksen, fordi den bare er lidt for langt nede ved halsen, men samtidig bare være fuldstændig ligeglad og grådig og føre hovedet længere ind over den.


Mærke varmen i munden. Blødheden, som samtidig er hård.

Bare kigge ned og nyde synet, når den glider ind mellem læberne. Mærke den perfekte bløde spids, som er skabt til at penetrere munden blidt.

Nyde hvordan det løber ud af mundvigen. Grådigt slikke det op og skubbe det tungen ikke kan nå -  ind i munden med pegefingeren.







Mrm.



Jeg elsker en god hotdog! Men kun en enkelt. Det er det samme med sildemadder. Den første smager godt, men man fortryder altid nummer to, fordi kvalmen indfinder sig halvvejs.