mandag den 1. december 2014

Wordfeud = Scorefeud?

Har fået ordnet køkkenet, som traditionen tro ligner et sønderblæst kokainlager, når jeg har haft melet fremme. Og nu er det bare sofatid med mandariner og sms'er med en sød.
Og så lidt Wordfeud (og sig mig engang...er det blevet til en datingside. Får beskeder derinde med "heeeej...single?" og "Nårhh, og hvem er du så?").

Erhmm? Who cares? Jeg er her for at sønderbanke dig i dette spil - intet andet. (At jeg så sjældent scorer ret høje point er en anden ting...jeg går mere op i at kunne lave så perverse ord som muligt). Gider sgu da ikke sniksnakke derinde.
Hvad bliver det næste? Et sextilbud/pikbillede fra det offentlige i min digitale indbakke? "Hva' så hætte; skal du se min paragraf §15 centimeter?"

Men jeg ligger på sofaen. Og suger julehygge til mig. Har mere end nogensinde før behov for at omgive mig med ting, som varmer mit hjerte. Mest af alt for at aflede opmærksomheden og glemme, hvorfor stressen har kylet en sadel på mig i disse dage. Det er så mavesyresårfremkaldende, at jeg har limet skyklapper på siden af hovedet. Det er ingen løsning. Svarer til at lappe en hullet cykelslange med gaffatape. Man ved udmærket godt, at luften fiser ud før eller siden. Men lige nu og her handler det bare om at nå hen til en del-destination uden fladt dæk. Jeg kan alligevel ikke gøre noget ved det lige nu.



Dagens billede:



Dagens ord;



Dagens decemberbillede: