onsdag den 3. december 2014

Mens der ventes på en gang gangbang med Lukøje

Nå...

Nu er jeg overtræt...Det er da bare skide fedt. Virkelig.
Godt nok har jeg fri i morgen, men derfor gad jeg da godt at sove lige nu.

Det lyder som noget fra The X-Files, men jeg tror måske, at jeg har lavet for meget. På for kort tid. Og så skal krop lige finde ud af, at den godt må sænke hvilepulsen og flatline en anelse.

Først på arbejde. Så hjem og lægge dej til to hold julekager. (Fordi radioværter åbenbart har gnuflet sig igennem sidste sending af julekalorier, og jeg kan jo så godt lide dem...)

Og så skrive klumme...

Og så var der lige tre hyggesamtaler i tlf. med veninde, chefen og tidligere chef. Hvilket løb op i to timer. (Intet unormalt ved det).

Lave 6480 pebernødder og 362 vanillekranse.

Lave billede til klumme.

Bringe køkkenet tilbage til normaltilstand.

Spise aftensmad og hygge med Uglen.

Gennemrode Facebook for at løse mysteriet: Hvem helvede har slettet mig?
(Det lykkedes denne gang. Og var også tilgiveligt).

Hygge sms'e med en sød chiliplaget pusling.

Og SÅ ville jeg se Frasier og finde søvnen. Men så kom jeg på en anden ide til klummen. Og gik i gang med at skrive en ny. Og nu er klokken rigtig træls.

¥?@#£*!!?§¿ñś!!