søndag den 7. december 2014

Så for pokker...

Argh, men spark mig dog. Der må da være grænser for hvor træt og søndagsbluey man har lov at være i eget hjem.
På den anden side...Det er skide hyggeligt at bygge rede i sofaen (uden at få hold i ryggen, for nu har den jo ben på), krølle sg let sammen, tænde stearinlys og bare ligge og lure på juletræet, som giver bobler i hjertet på den der uspolerede måde, mens ørerne bliver forkælet af lækkert musik.

Jeg bliver (heldigvis) aldrig for gammel til at forsvinde ind i musikken. Det er et vidunderligt sted, hvor alle tanker og følelser er mere end velkommen og hvor huden nærmest prikker så meget af gåsehud, at man er bange for om hårerne popper ud.
Og musik er allerbedst i stearinlysenes skær og under en varm dyne.

Og der er jo ikke langt fra musik til film og fra film til virkelighedsflugt. Og så må man godt udnytte sit bløde hjerte og opsøge illusioner. (Jeg laver jo for fanden ikke andet). Men det må man. Der er en sær tilfredsstillelse ved at finde svulmende hjerteforstyrrelses klip fra film og tillade sig selv at ønske...Årh...det måtte godt ske for mig.

(Hvis du er mobilbruger, er resten af indlægget nok ret tomt, thi youtube-videoer ikke rigtig vil vise sig for andet end pc-brugere).

Nå...

Men...denne er jo obligatorisk. Gider nogen godt komme og ringe på min dør med sådan en bunke skilte? Tak!


Og gider nogen godt prøve at fortælle mig, at jeg også kan give en sød og givende effekt? (Elsker den film!)



Ja...(okay, det kræver så at jeg bliver gift først og løber ind i en krise i ægteskabet, men altså...you get the picture)


Her er vi så virkelig ude i de største luftkasteller, men altså...verden er fuld af mirakler.



Og toppen af kransekagen...(som røvhullerne på youtube har fjernet)...verdens sødeste filmcitat, som jeg nok har gentaget mindst 630 gange:

I don't think you're an idiot at all. I mean, there are elements of the ridiculous about you. Your mother's pretty interesting. And you really are an appallingly bad public speaker. And, um, you tend to let whatever's in your head come out of your mouth without much consideration of the consequences... But the thing is, um, what I'm trying to say, very inarticulately, is that, um, in fact, perhaps despite appearances, I like you, very much. Just as you are.