søndag den 7. december 2014

De ringer - vi bringer

Godt...

Jeg skal ikke til flere julefrokoster i år. Og da slet ikke to i samme weekend. Krop er simpelthen for gammel. Arbejdede længe fredag. Meget længe. Og godt. Var en fed arbejdsdag, hvor alt bare spillede. På vej hjem i bilen, gabte bossen og jeg om kap og talte drømmende om, hvor godt det skulle blive at lande i sofaen. Mine fødder skulle nærmest bæres seperat ind på en båre, så smadret var de.
Nåede lige at lande i sofaen og så kom der en besked. Fra radiovært. De havde julefrokost og ville gerne se mig.

Egentlig havde jeg mest af alt lyst til at kravle sammen i sofaen under dyner og tæpper og fordybe mig i en gang dokumentar. På den anden side, så gad jeg jo egentlig også godt hygge med radio-älsklingerne.
Så på rekordtid fik jeg skiftet ham fra "jeg er træt, slidt og brugt og vil bare sove til jeg får liggesår" til "hej, jeg er da bare frisk og klar med stort hår und alles" - fik fat i en taxa og tog af sted. Med hensigten: Bare et par timer.

Men så var det jo, at der var bar. Og lækre drinks. Og skide søde mennesker overalt. Og det forlader man jo ikke. Så jeg blev. Sammen med min trætte krop, ømme fødder og ingenting at spise hele dagen.
Ved bare, at der er blevet taget billeder. Mange billeder. Og jeg magter det egentlig ikke rigtig. Er udmærket klar over, at jeg sikkert har lignet en alkoholisk rotte med virkelig stort hår og smokey eyes. Som egentlig bare var mere udgnidret, end de var smokey. Og kan ikke rigtig forholde mig til, at alle mine dårlige vinkler (som er alle - med mindre man virkelig bruger photoshop) er blevet foreviget.

Og så var der julefrokost igen i aftes.Og her må jeg rose mig selv. Jeg gik faktisk hjem kl. 1 i nat. Stort set ædru. Og har derfor ingen tømmermænd i dag.
Har til gengæld blues og gad virkelig godt, at "de ringer- vi bringer" markedet var lidt større.

Kunne virkelig godt bruge:

- En mand at putte ind til og varme mig op af.
- En masse kys.
- En lang massage.
- Mad. (Men ved ikke hvad jeg har lyst til. Ved bare, at jeg er sulten).
- Iskold Ramlösa.
- Rengøringskone.
- En at kravle og møfle mig i hule-ske med og se en god film. En af dem, som kryber ind under huden. (Filmen, ikke manden. Og så og dog...?)
- Sex.

Har i stedet:

- Absolut ingen lyst til at gå udenfor en dør og trisse i Super Best.
- En god vinterdyne.
- Puder ad libitum.
- Melankolsk selvmedlidenhed. (Sker HVER gang jeg er overtræt)
- Tømt varmvandsbeholderen.


Åh fuck...og så har jeg jo ligesom sagt ja til det er radiomedværtnoget. Kan jeg overhovedet finde ud af det? Kan jeg nå at blive sexet hæs i stemmen?



#nervøs #dagdrømmer #tænker #fryser #tænkeraltformegetpådederbilleder