tirsdag den 14. oktober 2014

Here comes Honey Boo Boo

Det er min hemmelige (okay, den er så ikke hemmelige mere) yndlingslast foran tv'et. Jeg elsker den serie! De er sære, de er spøjse, de er ulækre, de er kærlige, de er groteske - de er oprigtige. Jeg er dog allermest fan af Mama June - familiens overhoved.




For dem der ikke kender serien: Google det. YouTube det.
Men i bund og grund handler det om livet hos en redneck-familie, som elsker mad og det simple i livet. Yngstedatteren er tidl. deltager i børneskønhedskonkurrencer. Sikke et langt ord, der). Hendes søskende er ikke så skarpe. Ej heller hendes forældre.

Moderen - aka. Mama June - elsker mad. Så hun viser gerne seerne, hvad hun kan i et køkken. Og lad mig sige det på denne måde: Hun får Brødrene Price til at få kvalme over den mængde smør hun bruger.

Here comes....Cooking with Mama June. (Jeg kan ikke garantere, at mobillæsere kan se videoerne. Så hvis I vil se alternativ madlavning, må I hoppe på computeren).