lørdag den 13. september 2014

Nu skrider jeg i seng

Nå...mit søvnmønster er en lille luder. Skulle op kl. 06:00 i morges (mrm...på en lørdag) og vågnede første gang kl. 04:17. Vendte mig om og blundede til kl. 05:11, hvor jeg så stod op og druknede mig selv i kaffe i stedet.
Ej, men hvad fanden sker der nu for det? Er da virkelig ikke normalt.  Til gengæld havde jeg en voldsomt lækker drøm i nat. Blev kysset så meget i gulvet, at jeg næsten troede det var virkelighed, da jeg vågnede.

Skal drikke vin og nyde musik i aften med yndlingsven. Så inden han kommer, skal jeg vist lige se om jeg kan få sovet en time. (Skal desuden sætte en ekstra time af til at vågne i. Har endnu ikke lært det der middagslur-koncept. Vågner hver eneste gang og bruger mange minutter på at finde ud af hvad jeg hedder, hvor jeg er, hvilken ugedag det er og hvorfor det er så lyst midt om natten).

Dagens optur:
Skide søde kunder til Fiskens Dag her i byen. Har smilet så meget (og helt oprigtigt), at mine gummer nok først bliver fugtige engang i morgen formiddag. Men voldsomt hyggeligt var det.

Dagens bommert:
Var nærmest programmeret til at sige de samme ord. "Hej. Kan jeg friste med en smagsprøve på vores koldtrøgede laks med blablablabla". Gik godt. Lige indtil hoved begynte at glemme nogle ord.
Mødte derfor fremmed mand med et smil og flg. ord: "Hej. Kan jeg friste dig?"

Og det kunne jeg åbenbart. Både på den ene og den anden måde.