fredag den 25. juli 2014

Dynebetrækshætte

Okay, hvor uroligt kan man sove, når man vågner om morgenen og føler sig lidt indespærret - blot for at finde ud af, at man i nattens mulm og mørke og klamlummerhed, har fået møflet sig selv ned i et dynebetræk?

Var sgu da ved at gå lidt i panik, fordi jeg i dén grad skulle tisse og på samme tid var så dehydreret, at mine rynker knirkede.

Nogle dage forstår jeg ikke mig selv.


Nå, men godmorgen. En ny led varm dag truer og mit besøg på vejret.tv2.dk, gjorde mig lidt trist. Det bliver endnu en dag med overophedede lår, der aldrig helt opgiver at opnå en form for sej friktion, når de mødes på indersiden.
Endnu en dag med gennemvædede øjenbryn. Endnu en dag, hvor hvad der svarer til indholdet i Gudenåen, samler sig omkring mine bryster.

Men glæder mig til voldsomt til en hyggedag med Mr. Boss, Mrs. Chef og "husven". (Og nej, ikke sådan en husven).
Jeg har i skrivende stund to timer til at udøve mirakler på badeværelset og komme til at ligne et menneske, som er suuuuuper fresh in da heat.
Havde overvejet lettere sko, men eftersom cementsituationen på hælene endnu ikke er under kontrol, kræves det tillukkede anordninger dernede.

Gud, hvor er jeg da egentlig en rigtig charmetrold...