torsdag den 15. maj 2014

Spiderman med boner

Kæft jeg er træt. Fødder er selvmordstruet og lugter værre end den hynde ude på terrandaen, som åbenbart er gennemvædet af kattetis.

Vi kører konfirmationer på jobbet. De næste dage bliver noget med at ligge vandret i luften og bilde sig selv ind, at man ikke er træt.
Men det er fedt. Faktisk. Meget muligt, at man i perioder har lyst til at smågnave lidt i bordkanten, fordi der er lidt pres på. Men når alle ordrene er kørt, er det edderrøvme også en tilfredsstillelse.

Men en travl dag i dag. God, men travl. Også selv om jeg overså bøtten med mangopuré, da jeg pga. bossen ville lave en facepalm med ansigtet direkte ned i bordpladen.
Kunne være gået bedre. Har mangomarineret hår nu.

Nå, men for fanden...altså...da jeg kom hjem, og da teenagerne og jeg havde spist, talte jeg med Sundhedssøn om det kostume, som vi lige har bestilt til hans sidste skoledag.

Åh gud...

Den samtale indeholder bare elementer, som jeg slet slet ikke vil have billeder af på nethinden.

O-V-E-R-H-O-V-E-D-E-T!

Mig: Det bliver da sjovt at se dragten, når den kommer.
Sundhedssøn: Ja! Men mor...vi skal sgu lige ned i byen og købe nogle nye underbukser. Jeg mangler.
Mig: Ja ja, selvfølgelig.
Sundhedssøn: Altså, både fordi jeg mangler, men jeg skal altså også have nogen, der sidder ekstra stramt. Og jeg skal i hvert fald have to par på under dragten.
Mig: Ja, det er nok en god idé. (Kæmper med et umodent fnis).

Sundhedssøn: Jamen for fanden mor...det skal være nogle tights der sidder rigtig stramt. Altså...kan du ikke se det...Hvis jeg lige pludselig får en boner.


Mig:




Nej nej nej nej nej nej! Jeg vil ikke have denne samtale!



En boner!?



Havde lyst til at stikke ham en 500,- seddel og en rulle gaffatape, og sende ham i Føtex med det samme efter tights.


Og dragten han har valgt? Mm, det er denne: En Spiderman skinsuit.