fredag den 16. maj 2014

ZzzZZzzzZZzzzhætte




Hold-nu-kæft-hvor-er-jeg-træt!



Hænder for trætte til at trykke på tastaturet. Mit mentale jeg er allerede gået i seng. Mine fødder har selvmordstanker. Jeg er et ynkeligt rod som altid, når jeg rammer muren af træthed.
Vil bare nusses i hårbunden, kysses i panden og aes blidt, til jeg falder i søvn.

Men altså, heldigvis skulle jeg da ikke tvangsindlægges til at sidde som gæst i dag og smile overbærende af de "sjove" festsange og lade som om, at jeg da virkelig bare synes, at maden fra Kokken & Jomfruen/Kokken & Konditoren/Lign. latterligt firma som aldrig har set skyggen af en udlært kok og en anstændig råvare - var fantastisk.
Så vil jeg sgu hellere arbejde.

Så det gjorde jeg/vi. Og jeg er officielt en tomhætte. Rent mentalt. Har mistet overblikket så meget, at jeg nærmest ikke kan overskue rækkefølgen, når jeg skal i brusebad.


Fuck det...

Fåggårlårt...




ynkehætte - klynkehætte - sovehætte - dynehætte - selvmedlidenhedshætte - påsøndagkandusovehætte - snøftehætte - smertehætte - footloosehætte - sofahætte - grimhætte - klamhætte - gabehætte - drømmehætte - snorkehætte - ønskehætte - badehætte - tehætte.


Man ved bare man er en "living on the edge kinda woman", når fredag aftens højdepunkt er et krus kamillete.