onsdag den 2. april 2014

Mens vi venter på Luder Lukøje

Er gået i min seng. Efter Sundhedssøns ønske.
Drengen trænger til sin nattesøvn, fordi jeg åbenbart har holdt ham vågen to nætter i træk med min snorken.
Uglen stemte i koret og påstod, at hun kunne høre mig, mens hun sad med headset på inde på værelset.

Ej, men er det blevet så slemt med mig? Skal al luft bare larme, når det skal ind og ud af min krop?
Og er det i virkeligheden derfor jeg vågner med hovedpine om morgenen? Fordi hele kraniet er dehydreret?

Smukt.

Nå, men ellers går det godt. Igen. Pms/hysteri er på retur. Men nåede dog lige at maile med redaktøren fra avisen. Med hysteripedalen i bund.
Stakkels mand. Egentlig.
Er jo for fanden ikke hans skyld.

Fandt jeg ud af...

Er lidt en vissen fornemmelse at bruge masser af spontan energi på at sammensætte en svada af dimensioner blot for at finde ud af, at man nok skulle have nøjes med en fjerdedel tillægsord og 70% mindre anklager.

Flot. Så fik jeg da lige understreget mit temperament. Skal jeg love for...
Gætter på, at det nok er ret slut med alkoholiske gaver fra dem.