onsdag den 2. april 2014

Rødhættehyttestatus

Seneste dårlige vane:
At falde i søvn på sofaen om aftenen, og ikke gide gå i soveværelset, når jeg vågner kl. midt om natten med 100% stiv nakke og en tørhed i munden, som først aftager i løbet af formiddagen.
Tror da fanden...Sundhedssøns værelse ligger ind mod stuen. Og han er ikke tilfreds med mit nye sovested. 
Jeg snorker åbenbart så meget, at jeg holder ham vågen. Mrm. Feminint. 

Seneste udfordring:
Slikstop denne måned. (Med undtagelse af hvis en lækker mand opdager hvor sød jeg er). Vil se, hvor meget jeg kan reducere på vægt og målebånd på en måned. (Og man må sige, at jeg kommer til at give krop et chok. Rygestop har betydet lidt for mange e-numre). 
Er færdig med at broadcaste vægttabssituation undervejs. Meget sjovere at passe sig selv, og springe op som en trold af en æske senere med et "Taadaaaaa! Jeg har tabt xx kg. og cm".

Dagens ultimative nedtur i går:
Ej men for helvede...Læste en blog, hvor bloggeren er gravid, og hvor hun stolt fremviste billede af babymaven. Døde lidt indvendig, da hun skrev: "Ihhhh....maven vokser! Nu måler jeg *beeep* cm. om maven". 
Nå, gør du det? Aha...Big deal! De mål har jeg haft længe! 

Skal virkelig (!!!):
Have gjort terranda forårsklar. Ej men for helvede...det er det samme cirkus hvert eneste år. Hele vinterhalvåret går med at omdanne det til losseplads.
Slet ikke pinligt, at man uden problemer kan fylde en mellemstor trailer med alt det lort der er røget derud. (Og alle de tomme vinflasker). 

Er stadig:
Rasende på avisen. Har sådan set sendt klumme ind, men har en fornemmelse af, at de sgu nok ikke trykker den. Er egentlig også ligeglad. Må jeg indrømme. Og er slet ikke ligeglad med at jeg er ligeglad. 
For i bund og grund elsker jeg jo at skrive derinde. Men selv en selvudslettende Rundhætte har sin selvrespekt. Kraftedeme usselt af dem at slette læsernes kommentarer. Og usselt af dem at sætte mig i bås med et galleri af nogle tomhjernede alt-for-brune tihi-fnizzzz-fulde trunter med voldsom latterlig duckface fra weekendens natteliv i lille latterlige Korsbæk. 

Overvejer:
- At daffe op i Hippiebutikken og købe mig en gang Henna igen. Hår kunne godt trænge til et forårsboost. 
- At få vokset 75% af kropsarealet. Er nærmest lodden.
- At få revet tåneglene af.
- At sende pissesur opsigelse til avis. Så kan de jo se, hvor mange læsere de kan trække til sig med deres latterlige promillebilleder.
- At smadre Herning.
- At få en frisør til at farve mine bryn. Sidst endte jeg med Far-til-fire bryn, fordi jeg var lidt for gavmild med farven. På midten af brynet...that is. 
- At småskyde mig selv, når jeg om lidt går ud og finder målebåndet frem. 
- Om jeg ikke bare skulle gå ud og tisse i stedet for at sidde og lave knibeøvelser.