lørdag den 26. april 2014

Different shades of Hætte

Er en:

Sofahætte:
Netop fået fri fra job, og nyder et stille lille glas rødvin, mens jeg lytter til Sia. Orker sådan set ikke andet. 

Wrecking Ball-hætte:
Har ødelagt firmabilen... Altså, retfærdigvis skal det siges, at skaden ville være sket uanset hvem der sad bag rattet. Men selvfølgelig var det mig. 
For fanden altså. Jeg holdt for rødt i et kryds. Og da lyset skiftede til grønt, strejkede gearkassen. Ret meget. 

1. gear...Nope. Forget it, honey. Det ville være lettere at skubbe en ananas op i anus, end at få skiftet gear. 

2. gear...I don't think so, Baby. Her begyndte jeg at svede mellem ballerne. 



3. gear...


Og så gik det egentlig bare ret meget galt derefter. Hvis jeg havde haft monteret en dildo på sædet, ville jeg have været i ekstase. Hele bilen rumlede, rystede og hoppede. 
Men en ganske glimrende udfordring at starte i 3. gear. (Som så senere døde, hvorefter kun 5. gear gad at leve). 

Syrehætte:
Glemte at tage strømper på i morges, inden jeg tog af sted. Hvilket fik konsekvenser fem timer senere. Har virkelig haft kvalme over mig selv. En stank af afdøde fødder og ondskab har sevet op i mine næsebor hele dagen. 
Har placeret sko ude på terrandaen. Gætter på at alt er visnet i morgen tidlig. 

Gnavhætte:
Blev vækket kl. 04:38 af  telefon. (!@£$!"!#!!!). Var et booty call. Gætter jeg på. Tog den ikke. Heller ikke da den ringede igen 10 min. senere. 
Besvarede heller ikke sms der tikkede ind en time senere. Og en time og tyve min senere. 
Helt seriøst; det fis gider jeg ikke! Er så langt under min værdighed at være et booty call.  
Og så vil jeg sådan set skide på, at han er rigtig pæn. Fuldstændig! Sådan noget hormongejl gider jeg ikke. Vil have en mand. Nøjes ikke! Basta! 
Til gengæld er jeg en rigtig beskidt pervers romantisk Nuserhætte, hvis den rette mand er der. 

Madhætte:
Burde nok spise. Gætter på, at den frikadelle og de 5 croustinier jeg har gnasket i dag ikke helt er nok. 
JustEat? Nej...magter ikke kvaliteten. 
Har vist noget skyr og nogle avocadoer. Rock on!  (Kunne edderrøvme godt gnufle en karbonade). 
Ellers kan jeg bare slikke kokkejakken. Der sidder vist en hel buffet. 

Søndagshætte:
Aner ikke hvad jeg skal. Måske arbejde. Vides ikke endnu. Men ellers står den vist bare på klummeskrivning og Drop Dead Diva på Netflix. (Glæder mig SÅ meget til d. 6 juni, når sæson 2 af "Orange is the new black" er klar til at blive streamet.
Regner med at sluge alle afsnittene på en enkelt weekend. 

Musikhilsenhætte: