søndag den 9. marts 2014

Live fra Snothætten i Snothytten

Ligger i sengen. Netop hjemvendt. Skøn dag. Og hvor er det skønt, at kunne lukke lidt anale bøvser ud. Der er frihed i trussen. Kunne man fristes til at skrive.

Og der er snot under opsejling. Har kunnet mærke det hele dagen. Og har forsøgt at skræmme evt. virus væk ved at indtage så meget chili og hvidløg, at mine indvolde taler tyrkisk og mexicansk nu. Skyllet ned med rødvin.

Magter ikke at blive en snothætte. Gider ikke. Er slemt nok, at jeg er herpeshætte. Lorte forkølelsessår.

Har i øvrigt også hud der spasser ud i ansigtet.
Ved ikke helt, om det skyldes overdosering af Silica? Har trods alt slugt otte piller om dagen, fordi jeg jo ligesom arbejder på at få håret til at blive tykt og taljelangt.

Men ellers går det godt. Faktisk. Gode ting i mit liv. Gode personer.

Er stadig forårskåd. Ret meget. Og møgpervers. Med andre ord: It's all good. As good as it gets. Sådan da...
For gad da egentligt godt noget pandekys øregnaven saftigt beskidt vildt sødt oprigtigt svinsk hubbawuppa you me boingboing geil come and get me you horny cute tiger!-aktivitet.

Tænkte jeg... Men jeg har snot og indbildte febervildelser, så hvad ved jeg?

Men en ting ved jeg... Skal holde igen med chilien en anden gang.
Kunne sværge på, at den prut jeg lige listede ud, hviskede "Buenas noches, Senorita".