tirsdag den 4. marts 2014

Fuldkommentotaltpervershætte

Det bedste sex jeg længe har fået, får jeg når jeg er på arbejde. Mrm, that's how vi arbejder.

Eller ja okay...der er (desværre) ikke tale om, at nogen bliver presset mod flisevæggen og at kokkejakken bliver flået op i en sådan liderlig grad, at knapperne ryger gennem ruderne og efterlader hulle, som mest af alt ligner projektilhuller.
Men perverse, det er vi. Faktisk kan jeg godt mistænke mig selv for, at forårskådheden har ramt mit sind, og at det har indtaget en tilstand af løbetid.

Men det gør arbejdsdagen sjovere. Når man kender grænsen for, hvornår nok er nok. Hvilket vi heldigvis gør. Vi er jo ikke klamme.
Men altså...når man ikke har fået sex siden engang i september, så må man jo fodre hjernen med mental stimulans i stedet.

[Bombay-Accent/On] I think it's very healthy. [Bombay-Accent/Off]


Apropos løbetid, så føler jeg, at det er et Thomas Holm øjeblik. Folket fortjener at høre mere af ham i akustisk version.




Har I set underarmen?









Dagens af hjertet tak:
- Til personen der kommenterede på min "Pros & Cons" indlæg.
- Til rette vedkommende, som sørgede for at mine stjålne penge, nu har fundet vej tilbage til min konto.
- Til Asos for at producere kjoler i et snit, som klæder mine hofter.
- Til Nicehair.dk, for at have landets bedste service og priser på hårgejl.
- Til mine venner og veninder for at booste livsglæden.
- Til EnergiMidt og YouSee for at kræve de store regninger ind i den samme måned. (Marts sucks på shoppingområdet)
- Til opfinderen af Ipreen.
- Til Fakta for at have verdens bedste strømpebukser i deres sortiment, som ikke alene er højtaljerede, men som også bliver op over hofterne.
- Til min chef for hendes statusopdatering. (Det varmede).
- Til den person, som fandt ud af, at man kunne æde de der orange lange hårde tingester med grøn top, som bor under jorden.
- Til min ladyshaver. (Imponerende så meget styrke den lille én har)
- Til hjernen bag "Frasier".
- Til opfinderen af Tampax.