onsdag den 5. marts 2014

Fra teenagere skal man høre sandheden

Talte med teenagerne under aftensmaden i aftes om mit rygestop. Og om at jeg havde stået i kø bag en ryger og havde tænkt: "Gud, lugtede jeg også sådan da jeg røg?".(Og nej, jeg er ikke en hysterisk ikke-ryger. Eller jo, det er jeg...bundhysterisk, men ikke på den måde, at jeg hader rygerne. Faktisk misunder jeg dem lidt. Sygt, jeg ved det).

Og så udspillede flg. samtale sig:

Sundhedssøn: "Altså mor, nu vil jeg gerne sige noget uden du afbryder. Og jeg ved godt, at du er kvinde, og at du nok derfor drejer mine ord...."

(Her afbryder Uglen og siger)

"Ej, det er altså ikke fordi hun er kvinde. Du kan da ikke generalisere sådan. Det er jo bare sådan mor er. Det er ikke sådan alle kvinder er".



Jamen..hvad fanden skulle jeg sige? Ikke en skid. De har jo ret. Sådan da. Okay, kun lidt.



Møgunger.