onsdag den 19. marts 2014

Curry curry, to the toilet I must hurry hurry

Åh gud. Hvad pokker foregår der?

Lavede karrygryde til aften. Og nu lider jeg.
Ved ikke om det er karryen skyld. Men ved bare, at noget er under opsejling. Har det bvadr. Mavekramper og følelsen af, at man kan skide sig selv halvt i stykker, hvornår det skal være.

Og så bliver jeg ynkelig. Enorm ynkelig. Har faktisk så ondt af mig selv, at jeg har tårer i øjnene.
Helt alvorligt. Så ynkelig er jeg.
Synes pludselig alt er urimeligt. Og at nogen er nogle feje tarvelige crapbags. Og at verden er ond lige nu.

Og som prikken over i'et, er Sundhedssøn lige gået i bad.
Så kan man ligge her og være bange for at skide i sofaen. Fantastisk.

Hvor føler jeg mig dog feminin, som jeg ligger nu. I fosterstilling med små forsigtige udslip og med hul i strømpebuksen, så verdens grimmeste og mest overvægtige storetå stikker ud.

Come and get me, hot stud.