mandag den 10. februar 2014

Rødhætte unplugged

Nu ved jeg godt, at jeg ret ofte skriver om sex eller i perverse undertoner.
Og jeg forsøger bestemt ikke at lægge skjul på, at jeg er en sucker (høhø) for div. perversiteter.

Men der er flere facetter i kampestenen. Og nogle af dem i stor kontrast til min nasty dodgy side.

Som f.eks:

- Jeg gad virkelig godt giftes. Det er ikke altafgørende, jeg kan fint leve med at "nøjes" med min helt egen Mark Darcy, som vil elske mig lige nøjagtig for den jeg er. (Hvor gemmer han sig henne?)
Men jeg kan ikke fornægte, at jeg godt gad at blive nogens kone. I fin råhvid kjole. Med masser af talje. Og flot hår. Og romantik. Og en fest, hvor alle er glade og uhøjtidelige og danser på bordene. Og hvor jeg kunne stå og græde al makeup af, mens jeg holdt tale for min mand.

- Jeg græd ret meget, da jeg så Cyber Bully.

- Når jeg er alene og ingen kan høre det, så kan jeg ret godt lide "Everytime" med Britney Spears.

- Jeg er slem til at dagdrømme og bygge luftkasteller, som jeg sukker over, men som jeg på samme tid slet ikke føler, at jeg har selvværd nok til at tillade mig at ønske mig.

- Hvis jeg trænger til at græde, så sætter jeg Armageddon eller The Green Mile på.

- Jeg bruger til hver en tid hellere en gps frem for min intuition eller sunde fornuft. Hvilket bringer mig rundt til de særeste og fjerneste afkroge.

- Jeg vil hellere gå en kilometer længere og parkere på en rummelig plads, fremfor at skulle forsøge mig med at parallelparkere.

- Den evige kombination af høj selvtillid og lavt selvværd er skyld i mange indre konflikter.
Det er altså en sær følelse.

- Jeg har ingen anelse om hvordan man fylder sprinklervæske på en bil.
Overhovedet. Tør slet ikke rode med noget nede i motorrummet. Er stadig ikke overbevist om, at biler ikke eksploderer lige så spontant, som de gør i actionfilm.

- Jeg tror helt oprigtigt, at jeg har en genfejl. At mine hænder stoppede med at vokse, da jeg var ti år.
Selv når jeg har lange negle, ligner det en lille tyk barnehånd.

(Men til gengæld ser alt stort ud, når jeg tager det i hånden. If you know what I mean. Say no more, say no more...wink wink).

- Jeg trænger helt voldsomt til at kysse. Og blive kysset.
Gennem hele følelsesregistret.
Sådan et kys, som får alt til at stå stille. Som fjerner al baggrundsstøj. Som sender hjertet i en trampolin. Som har skrevet "passion" ud over det hele med kæmpe neonbogstaver. Som får samtlige deltagere i Paradise Hotel til at sige: "Ej, styr jer lige".

-  Undersøgelser påstår, at appelsinhud modvirker forhøjet blodtryk. Jeg burde flatline omgående.