torsdag den 28. maj 2015

Sig det med et billede

Christ mand...Immunforsvar er i restordre.

 Det er kun en måned siden jeg sidst var snottet og nu er den gal igen. Hoster og snotter på 4. døgn og har snart byens bedste mavemuskler (og byens slappeste bækkenmuskler...ej, det har jeg ikke, men man skal altså ikke nyse helt vildt, når man har skullet tisse i et stykke tid).
Har fandeme nærmest sprittet mig selv gennemsigtig på arbejdet.
Min kære far er også nedlagt og eftersom vi var på besøg hos dem i pinsen, gætter jeg på, at der også var en virus med til bords.

Har traditionen tro været ramt af ekstreme mængder selvmedlidenhed.




Har fundet et online apotek, der sælger norske brystdråber til ganske fristende priser. Overvejer! De ER trods alt med rød advarselstrekant.






Sommerferieplaner.

Kunne være rart at få lagt! Som f.eks. en tur sydpå. Det fortjener vi egentlig. Problemet er sådan set bare, at de forsvundne feriepenge fra tidl. job stadig er i "restordre". Fandeme smukt! Det må man sige. Det er jo bare honkydonkyswell. Svarer lidt til at nogen nakker ens kort og hæver løs på det og bagefter bare skrider i tavs ignorefunktion, når kravet om tilbagebetaling bliver nævnt.

Jeg har fandeme knoklet for de penge. Er edderrøvme så luset og sølle, at teenagerne og jeg kan sidde på stand-by og bare håbe på, at pengene når at tikke ind, inden sommerferien starter.

Det.gør.mig.så.rasende!




Dagens besked til Singlegruppen på Facebook.






Dagens besked til personer, som reklamerer for deres "perfekte" liv på Facebook nonstop. Ja, vi har set dit hus, dine børn, din bil, din sofa, dine kager og din veltrimmede ligusterhæk. Mange gange. Vi glemmer det ikke, selv om du ikke poster noget en uges tid. 



Dagens besked til mit arbejde




Dagens besked til snotskovle:

Nej, det er ikke mig der er svag. Det er dig. Og dig. Jeg er pisse stærk. I fik mig knækket. Det er ikke min skyld eller min psyke. Det er jeres skyld. Men det kommer heldigvis ikke til at ske igen.
Og med mindre I gerne vil have krig, så tror jeg det vil være rigtig klogt, hvis I holder kæft med at sprede løgne om mig for at redde jeres eget ry.  Bare et godt råd. For hey; jeg har også kontakter, som kan hjælpe karma lidt på vej. Mrm. Tro på det.





Men hey; nu skal det ikke være negativt det hele. Hosten er aftaget en lille bitte smule, snottet ditto og det er weekend nu!





Og lønningsdag i morgen!