onsdag den 10. oktober 2012

Voksne Blevenner.

Nå, der er tikket et nyt brev ind til brevkassen på Ekstra Bladet. Det lyder således:

"Jeg er en ung mand på 17, som har en lidt speciel fantasi. Jeg er nemlig bleelsker, jeg elsker at gå i en våd ble hele dagen og om natten. Men der er bare et problem, jeg bor hjemme hos min mor og søster, så kan kun gå med det en gang imellem.
Har en drøm om, at min mor og søster opdager det en dag, og at min mor ville skifte mig som en baby. (f.eks. jeg står op en morgen og lader, som om jeg har glemt at tage den af og de så ser det på den måde), og når de så har opdaget det, ville jeg kunne gå rundt i ble derhjemme uden at skulle gemme det.
Ville det være for mærkligt for ens mor og søster at finde ud af det? Ville de kunne håndtere det og holde på den hemmelighed? Og tror du, at en mor villle kunne skifte mig, behandle mig som en baby?
Håber på lidt hjælp hilsen den lille baby "


Gider du da liiiiige??!! Ej, men for helvede.
En ting er hvad du tænder på. Fred være m. det. Men lad da for pokker være m. at inddrage din stakkels uskyldige familie. Hvad har de gjort, siden du ønsker at traumatisere dem på den måde?
Ad ad ad! Og ad! Grimme billeder på nethinden!

Nå, men i det svar han får, er der et link til et par hjemmesider. Og jeg ser det jo nærmest som min pligt at klikke mig derinde.
Der er et forum, hvor der b.la. bliver stillet spørgsmålet: "Hvilken alder kan I lide at lege?". Og her er et uddrag af svarene. (Forresten; stort set alle brugere derinde, har billeder tegneseriefiguer og lign. på deres profil. Andre har så billeder af dem selv. I ble...)

- Jeg vil gerne kunne snakke med når der bliver læst historie, og vise hvad jeg gerne vil have, træffe valg bede om sutteflaske og bestemme hvordan jeg skal sidde sammen med barnepigen, og til tider være mere seksuel få klappet blenumsen, få kælet den våde ble og somme tider også onanere i bleen hvis det er ok for barnepigen.

- Skulle jeg vælge så ville det være lille barn altså 3-4 år, men min drøm er at leve som en 1 årig baby med alt der til hører men det er lidt svært at få fat i de bleer jeg gerne vil have (her tænker jeg på classy comfort og bambino det gir sig selv hvorfor)

- 9-11, 12 år. Vil gerne være en pige på 12 som tisser og laver pølser i bukserne og derfor er nødt til bruge ble og gummibukser.

- Det ligger helt fast for mig og er altid 3-4 års aldren. Er egentlig stor nok til at holde mig og kontrollerer tis og bæ, men det går galt mange gange eller jeg beslutter med vilje at gøre i bukserne - helt som jeg husker fra min barndom.

- Jeg liker å leke 9 år, men blir behandlet som om jeg var i to tre års alderen. fordi jeg begynner å tisse og bæsje i buksene. Da må jeg bruke bleier og plastbukser. Min caretaker er en onkel eller store bror som tvinger meg til å bruke bleier,sutt babyflaske og jeg tvinges i seng klokken halv sju på kvelden.








Altså...bevares. Folk må da have de lyster de vil. Men når de smider det online - frit tilgængeligt for alle - så må de så også regne m. at man griner og peger fingre.
Jeg blev selvfølgelig også nødt til at google nogle billeder. Hvilket ikke var så smart.
Men vi går ned sammen! Så I skal også have fornøjelsen af at se denne frækkert: