torsdag den 26. december 2013

Jeg er med i en trekant

Min seng, Netflix og mig selv. Den perfekte kombination.

Julen er definitivt ovre for i år. Jeg har brugt dagen på at hygge med teenagerne, inden de skulle til julefrokost hos deres far.
Fantastisk hyggelig morgen/formiddag ved spisebordet med hyggesnak, gennemgang af udsalgsreklamer og rundstykker. Og kaffe. Og kakao. Og århh...elsker de børn.

Sundhedssøn og jeg stod tidligt op og gik en tur og tog morgenmad med hjem.
Smagte fortryllende, men det skulle det fandeme også helst til den pris. 9 rundstykker og tre snegle: 99,-

Til middag blev de hentet af deres far, og så var jeg ellers aktiv: Al julepynt pakket væk, oprydning og rengøring. Og nu et ryddeligt hjem. Total velvære!

Apropos velvære, så er det godt nok også en lettelse at...ehmm...skille sig af med julemaden.
I have a burning ass...og det helt uden analsex.

Nå...lige et par galdeudslip, inden filmen kalder:

Jeg magter ikke:

- personer der forventer, at de skal sidestilles med deres chef. Gider ikke høre på deres fis. Som i: Overhovedet.
Start dog jeres eget firma, hvis I vil have 100% selvbestemmelse og hvis I er for fine til at følge en vagtplan!
Hold kæft mand, hvor meget selvfedme kan man være i besiddelse af?

- personer der konstant bitcher over deres arbejdsgiver. Hav dog nosser til at gå til ledelsen eller hold din kæft. Den der passiv/aggressiv attitude er bare gennemført træls.

- personer der taber sig voldsomt mange kg. - bliver slanke - og som kickstarter deres slanke liv med at blive de værste til at nedgøre overvægt/overvægtige personer.
De skulle fandeme tvangsfodres med ren palmin.

- julefrokost 1. juledag. Gider det ikke længere. Starter en ny tradition: Mine børn og mig alene. Nattøj hele dagen. Basta. Ingen gæster. Intet besøg.