fredag den 27. december 2013

!!!

I don't do mornings!

Kunne ikke sove i nat. Har vendt og drejet mig.
Har frosset og pakket mig ind i dyner og fyret op for radiatoren. Og faldt i søvn. Blot for at vågne kort tid efter badet i sved. Følte mig fandeme som en klump pulled pork lige inden den bliver pulled.
Og sådan har det gentaget sig hele natten.

Og nu er jeg morgensur. Og træt.

Det hjalp dog, at Uglen kom hjem for lidt siden. Blev godt nok lidt skræmt over at se hende så frisk så tidlig om morgenen.
Men intet problem. Hun havde såmænd bare været i El-Giganten kl. syv for at stå i kø for at købe en iPad.

Skal møde lige om lidt på arbejde og har travlt. Maven er i gang med at skille sig af med julemaden. Skal jeg love for.
Må have tabt mindst seks kg. på toilettej. Og skal virkelig sørge for at alt er ude, inden jeg møder ind.
Nægter at sidde og presse et sted, hvor der ikke er nøgle i døren.

Mrm...detaljer detaljer.

Kæft jeg er træt. Make-up kan ikke skjule noget som helst. Har forsøgt mig med stram høj hestehale for ligesom at glatte huden lidt ud.
Går ikke så godt. Ligner en gulvmoppe.

Update kl. 08:48 efter en gåtur:
Uændret. Gad vide om det er pms eller bare mig der er en kost i dag?

Update kl. 10:22:
Meget bedre. Kosten has left the building. Eller hendes dårlige humør har i hvert fald.