fredag den 6. december 2013

Af hjertet tak, Bodil Din lede kællingekost

Vågnede ved 4-tiden ved et kæmpe brag. Troede det var kloakmændenes minigravemaskine der var tiltet om på siden udenfor.

Men gid det da bare var det...

Naboens gavl er styrtet. Hele den øverste del. Så der er mursten overalt her. Kan faktisk ikke komme ud af min dør. Og selv om jeg kunne, ville jeg ikke gøre det. Resten af muren står derovre og dingler. Jeg skal fandeme ikke have sten i hovedet.

Ej men for helvede...Min internetledning hænger og dingler. Og faktisk er jeg lidt bekymret for den. (Typisk mig).
Men ærligt...sådan hånden på hjertet. Så er jeg ikke helt tryg ved det lige nu. Sådan med resten af muren derovre. Sgu da godt, at kloakmændene ikke stod og arbejdede, da det skete.


Nå, men her er trapperne op til min hoveddør. Eller rettere: Var. Og godmorgen!