fredag den 18. oktober 2013

Serviceoplysning vedr. Netflix

Ekstra Bladet er nogle rigtige labaner. Synes de selv. I ugevis har de haft en guide til, hvordan du kan få adgang til en amerikanske Netflix. Men uh-uh, du skal betale og blive stjernelæser, hvis du vil have tippet.

Fuck jer, Ekstra Bladet. Jeg gør det ganske gratis. Klik jer ind på www.hola.org og "unlock" Netflix. Tadaaa, så er I inde. Ganske gratis. Og tro mig; det er et slaraffenland af goder.


Nå...men jeg orker faktisk ikke at skrive noget. Ligger på maven i sengen i akavet skrivestilling. Og har desuden andre planer. Så i stedet får I en lille billedbog. Eller fraklip, kan man vel kalde det. Af nogle af de sære billeder, som jeg er stødt på, når jeg har støvsuget Google efter andre billeder. Enjoy.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar