torsdag den 12. september 2013

Trylleryllerylle Vs. Rødhætte

Altså, jeg skriver jo den der klumme for avisen. Og morer mig m. det. Og er anonym. Fordi det ønsker avisen. (Vil bare vædde m. at det er fordi jeg er så grim, at de ikke vil sættes i direkte forbindelse m. mig).
Men Korsbæk-borgerne ulmer lidt i perioder. Thi de kan ikke forholde sig til en anonym skribent.

Jeg er sådan set ligeglad. Omend jeg da godt kan forstå dem. (Så I lige min dobbeltmoral?) Personligt er jeg selv så nysgerrig anlagt, at jeg næsten har overvejet at montere gadespejle m. forstørrelsesglas.
Men skal vi ikke lige tage den i punktopstilling?

1: Avisen ønsker mig anonym.
2: Hvis nu de kære borgere i Korsbæk prøvede at Google "Klumme + Rødhætte", så ville de få flg. resultat:



Tadaaa! 4. resultat på første side. Så er det sgu ikke sværere. Kræver ikke ligefrem en doktorgrad at finde ud af hvem jeg er. 

Har så i dag læst en klumme - om mig - skrevet af en tryllekunstner. 




Han undrer sig også over min anonymitet. (Selv om han godt ved hvem jeg er). Og jeg kan da godt følge ham et stykke hen ad vejen. 
Han skriver også klummer. M. navn. Og m. billede af sig selv. 

Men her stopper enigheden så også. For det er sgu da let for ham at sidde og kræve, at jeg skal vises frem m. ansigtsfolder, rynker og dobbelthage, når han selv er beæret m. et okay udseende. 
Det ville jo svare til, at jeg krævede, at ordblinde skulle skrive uden hjælpeprogrammer. Mrm? 


Kan I se det?


Klummeskribent 1: (Billede lånt fra Google)


Vs:

Klummeskribent 2;:




Det er virkelig en fair kamp. Hold da kæft!