søndag den 9. december 2012

Noget om sne og cowboytoast

Var ude at lave mad i dag. Årh gud altså, det er jo en fryd, og ren balsam for sjælen, når det er sådan et idyllisk sted.
Jeg vil bo der, vil jeg!



Omgivelserne var ren Winter Wonderland. For ja! Der kom sne. Masser af sne. Og mit sneelskende hjerte slog et ekstra slag, da jeg stod op.






Og her er forretten. (Glemte at tage billeder af resten).
Men det er i al sin enkelhed en laksemousse m. kapers og dild. Røget laks. (Grønt, sjovt nok). Og peberrodsskum. (Og brød m. dild, som jeg ikke fik billede af)



Selvom jeg ved hvad jeg kan, så bliver jeg altid så nervøs for om alt smager som det skal. Om det ser pænt ud. Og om der er nok. Og om jeg overhovedet kan noget.
Heldigvis var det de sødeste mennesker. Og heldigvis roste de det hele. Og heldigvis gik alt som det skulle.
Og min søde chef havde lavet helt fantastiske smukke lagkager for mig.
Så nu er det vist okay, at jeg smider mine ben op, og drikker et glas rødvin, og babber på min plastikcigaret m. batteri.

(Lige nu ville jeg næsten sælge et organ for en pakke cigaretter. Årh, hvor kunne jeg godt...)


Jeg har kørt på en skål havregryn i dag. Mister simpelthen appetitten, når jeg står med snuden, og Anna & Lotte hænderne i madlavningen.
Så jeg kører Gourmet-stilen i aften. Mens Gråstænkt spiser rester fra i dag, snupper jeg en Cowboytoast m. engelsk sauce og Heintz ketchup.
Og nej, jeg vil ikke vide hvad der er i "bøffen". Og jeg er også fuldstændig ligeglad. Det smager godt! Nemlig.


Hav en dejlig søndag :)