søndag den 22. september 2013

Facebookspam!

Lige en samling af nogle af de mest irriterende ting, som folk copypaster og spammer Facebook med for tiden.

1)
Hackere er nu på FB og skriver fornærmelser på dine venners væg . Og det er grimme fornærmelser , som ser ud til at komme fra dig. Du ser den ikke, men dine venner gør. Som et resultat af dette, sletter de dig fra sin liste over venner. Jeg vil bare sige : Får i noget der er frastødende , grimt ,vulgært osv. er det ABSOLUT ikke fra mig. Kopier og sæt på din status

(Det er lige før jeg har lyst til at proppe den på min status. Så har man jo fripas til at sige sandheden til nogle stykker)

2)

















(Hvorfor (??) er folk så godtroende? Jeg har i øvrigt fra anden hånd fået at vide, at barnet blev født i 1998)

3)













(Luk røven! Fuldstændig og totalt i! Ej men, hvad pokker er det da for nogle uintelligente idioter, der vil udstille sig selv så meget, ved at proppe det der lort på deres profil?)

4)














(Hvorfor er der så mange kvinder, som fandeme konstant skal bekræftes i, hvor dygtige og seje de er, fordi de har født? (ZzzzZzzzz) Og hey, det der...det er et kejsersnit).

5)

















(Hav dog lidt kritisk sans og læs teksten, inden I poster! Den er jo blevet voldtaget af Google Translate.
I øvrigt behøver jeg ikke dele sådan noget copy/paste lort, for at fortælle, at jeg elsker min mor)

6)

















(Ti stille, sindssyge kvindemenneske! Du har jo tydeligvis kun været så aktiv, for at du kunne logge på Facebook og prale og høste anerkendelse.)