tirsdag den 10. september 2013

Dagens liste

Dagens optur:
- Sødt oprigtigt smil og kommentar fra fremmed mand, som sad på nabobænken og nød solen.
- Hygge i fantastisk selskab.
- Mail om, at pakke er afsendt. Har bestilt den (synes jeg) sødeste gave til chefens datter.


Dagens ups, var du lige der?:
- Dejlige snørestøvler.
- Så fin hat, som faktisk, hvis jeg selv skal sige det, klæder mig ret godt.

Dagens mail på datingprofil/kødmarkedprofil:
- Mand m. humor. Som fanger min humor.
- Flere mails faktisk. Fra normale mænd.


Antal invitationer jeg har modtaget om at komme på date:
- 4. (De må være blinde)

Antal accepts af dates:
- 0

Holder mig stadig til planen om:
- At forholde mig i ro. Tage det m. ro. Og tro på, at det kommer af sig selv. På et tidspunkt. Magter stadig ikke den der m. fremmed mand, og alle begynderspørgsmålene. Ville være så meget nemmere, hvis man kendte personen. Bare lidt. På forhånd.


Dagens ro i hjertet:
- Behøver ikke at date for at have det godt. Behøver ikke at være kærlighedsrytter for at kunne fungere.

Hov...vil det sige, at:
- Jeg hviler i mig selv? Halleluja!

Kan godt lide:
- At være mig. M. undtagelser visse steder, of course.

Fordele ved at være single:
- Tid til at finde ud af, hvad jeg prioriterer højst ved det modsatte køn.
- Nemmere at tabe sig. (Yay!)
- Må godt flirte. Og nyder det.
- Hele sengen for mig selv.

Well, smack my as, and call me Judy, hvor jeg dog glæder mig til:
- Sidste weekend i denne måned. <3

Skal altså også:
- Have sat dato på rødvinsaften m. gammel ven. Bliver voldsomt hyggeligt!

Synes det er befriende, at:
- Bruddet m. G. er så smertefrit. Dejligt, at det også kan foregå på den måde. Han fortjener desuden også en, der minder om ham. Ham og jeg sammen svarede faktisk til at arrangere et ægteskab mellem Pia K. og en indvandrer. Eller Joachim B. Olsen og en kontanthjælpsmodtager. Eller en landmand og en hippie.
Håber så meget for ham, at han bliver lykkelig.

Håber:
- At parfume dukker op på arbejdet i morgen. (Og hvis den også bliver snuppet i tolden, flår jeg ét eller andet i stykker. HAR overholdt reglerne denne gang!)

Havde helt glemt:
- Hvor lækker en følelse det er m. nyt undertøj.

M. vigtigt for selvværd, at:
- Være pæn under tøjet.




Dagens billede: