mandag den 19. august 2013

Operation af areola mig et vist sted...

Ja, beklager. Men humør, som ellers var tilpas positivt i dag, er skredet. Aner ikke hvor? Og gad egentlig godt at vide det, for jeg er ikke tilfreds.

Bliver bare aldrig nogensinde bare i nærheden af at være en normal kvinde. Åbenbart. Hvad pokker det så end betyder...
Altså...jeg er glad for, at jeg ikke er en Bilka-kedelig kone. Og som regel har jeg egentlig også vænnet mig til, at jeg er lidt twisted. Oftest på den charmerende måde.

Bare ikke i dag.

Smider kokkejakken, kommer hjem fra job, og møder sit eget spejlbillede.

* Mel over alt. Stort set.
* Selv på anklen og bagbenene er der mel.
* Hovlignende negle på fødder har gnavet sig ud gennem venstre fod på strømpebuks.
* Finder en klump dej i håret.

Man skulle jo tro, at jeg var otte år. (Godt nok m. unaturlige grove negle på fødder). Og som har haft hjemkundskab for første gang i skolen.

Jøsses. Og så ser man andre kvinder. Som vender hjem fra job i samme stand, som de tog af sted i.
Hvordan gør de?

Nå...men heldigvis er jeg da ikke så tåbelig, som det pigebarn, som inde på "Caremaker", (som er et sted, hvor man kan samle penge ind til gode formål), har oprettet en indsamling:

Lige siden jeg kom i puberteten, har jeg haft, for nogen et lille problem, men for mig, er det et stort problem. Jeg har meget store areolaer (altså det mørke omrids omkring brystvorten) Da jeg var mindre, tænkte jeg ikke så meget over det, men jeg kunne godt se, at det ikke så normalt ud. Det er først her omkring 15-16 års alderen, at jeg er begyndt at tænke meget over det. Faktisk tænker jeg på det mindst 20 gange på en dag! Jeg er meget flov over mine bryster, faktisk så flov, at hvis jeg skal klæde om sammen med andre, så går jeg ud på et toilet og gør det. Nogle gange kan jeg også godt falde i søvn grædende, fordi jeg er så flov over dem. Det er derfor at jeg gerne vil samle lidt penge ind til en areola reduktion. Men da jeg ikke har særlig mange penge i forvejen, vil det blive en hård kamp at samle ind selv.
Det er der hvor du kommer ind i billedet. Jeg håber virkelig at der er nogle derude der vil hjælpe mig. Jeg ved godt at det måske er lidt selvegoistisk at sætte en annonce op om sig selv, men jeg har virkelig brug for lidt hjælp til indsamling af operationen. Ved ikke hvad jeg ellers skal gøre, for staten vil nok ikke betale det, før man har en sygdom eller noget..

Men please HJÆLP MIG!!:'(

Da det nok er lidt krænkende at sætte billeder ind af mine bryster, vælger jeg derfor at skrive lidt info om dem i stedet.

Info om mine bryster:

Bruger 85c i bh
Mine bryster er meget bløde, og meget elastiske.
Min areola fylder halvdelen af mit bryst.
Mål på areola er: 

Diameter=10cm - Normal diameter= 4-5
Radius= 5cm - Normal Radius= ca. 2cm