lørdag den 17. august 2013

Jesus, hvor jeg keder mig

Og det gør kloge mennesker ellers ikke.

Men nu findes der så også syv forskelige måder man kan være intelligent på. Ikke?


Kan ikke helt bestemme mig for, hvad jeg skal lave. Er en lille smule mat efter i aftes.
Har pt. flg. valgmuligheder:
1: Se en film.
2: Skrive klumme.
3: Ringe til en ven, og lokke m. vin.
4: Gøre rent. (Nej!)
5: Sove. (Men har sovet eftermiddagslur)

Har lige støvsuget YouTube, og faldt i svime over kys mellem Marie Key og Simon Kvamm. Og spolede tilbage og så det igen. Og sukkede. Og spolede tilbage.
Se, det gad jeg godt bruge aftenen på. (Altså, at kysse. Ikke at se andre kysse).
Sådan...mærke sommerfuglene i maven. Og glemme tid og sted. Og bare nyde duften af mand. Og ae hans underarme. Og kysse hans brystkasse. Og...Og....Og...
Andre ville måske bare suse på Dating.dk. Men det gider jeg ikke. Virkelig.
For jeg ved jo, hvad der tænder mig. Og det er nok en anelse besværligt at skrive en ønskeseddel på en datingprofil.

Man kan jo ikke lede efter kemi. Det opstår af sig selv. Uden varsel.

Og så er der selve profilen. I guder, hvor man skal sælge sig selv.
Skide svært. Specielt, når man lider af lavt selvværd og forhøjet selvtillid på samme tidspunkt.


"Ulv (gerne lidt smålummer) søges"
Hej.

Lad os få en ting på det rene. Jeg søger manden, som kan få mig til at græde af grin. Som kan få mit hjerte til at springe et slag over.

Jeg søger den der "Dig-og-mig-nu-og-her-fordi-alt-skriger-i-mig-for-at-få-dig" kemi.
Den der kemi, som jeg ved jeg fortjener, men som jeg ikke ved om jeg er pæn nok til at få. (Indsæt lyden af klagende violiner)

Mænd er lækre, når de har:
-  Mave/pondus.
- Humor.
- Nuanceret menneskesyn.
- Frækhed.
- Sødme.
- Hvide skjorter på.
- Opsmøgede ærmer. (Eller bare synlige underarme).

Jeg er mest lækker:
- På skrift.
- I mørke.
- Når jeg er fuld.


Har:
- udfordret bmi.
(Men har gode bryster, bløde læber, og laver skide god citronfromage.)

Hvis du kan mærke kemien gennem skærmen, og hvis du har nedsat syn, så send en besked.







___________????_________





Jeg ser det ikke ske...