lørdag den 3. august 2013

Confessions of a Shopaholic

Og fra den ene yderlighed til den anden. Og inden jeg klikker mig ind på Strawberrynet, Asos, Amazone og eBay igen.
Man må godt forkæle sig selv, når livet rusker lidt i trætoppene. Man skal faktisk forkæle sig selv. Sagde jeg til mig selv. Og så aktiverede jeg min PayPal og så gik det en lille smule galt.

* En kjole.
* En nederdel.
* Køkkengrej.
* Sko.
* Hårprodukter.
* Hår accessorize.
* En kjole mere.
* Lidt mere sko.
* Tunika.
* Halskæde.
* En ring.
* Et lammeskind.
* En kost. (Ja! Men den havde blomster!)
* Mere køkkengrej.
* Lækker italiensk rødvin.
* Vinglas.
* Orkidé.
* En parfume.
* En kjole mere.
* En parfume mere. (Jeg sparede altså 50%!)
* Hårfarve.
* Et spejl.







Men...det lyder værre end det er. Altså...jeg gav jo ikke fuld pris for det. På Asos er der f.eks. 70% rabat. Jeg siger det bare...