lørdag den 27. juli 2013

Natten i stikord

* Faldt i søvn.
* Drømte om lungekræft, og vågnede m. åndedrætsbesvær.
* Faldt i søvn.
* Drømte at jeg snavede voldsomt m. Elvis. Og tog masser af billeder af ham og jeg sammen. 
* Vågnede af en flok fulde mennesker, som havde valgt at løse verdenssituationen ude på fortovet ude foran mit vindue.
* Faldt i søvn.
* Vågnede ved at fulde mennesker råbte endnu mere. Og tændte for musikken m. alt for meget bas. (Kl. 04!)
* Faldt i søvn.
* Vågnede ved at det regnede mig direkte ned i hovedet. Voldsom regn udenfor var ikke en god kombination m. åbent vindue.
* Faldt i søvn.
* Vågnede ved sær høj skinger lyd. Kiggede rundt i soveværelset. Selv under sengen. Men der var intet at se. Og nu var lyden væk.
* Lagde mig. Og lyd kom igen. Nu meget insisterende.
* Rejste mig, kiggede rundt og fik et chok, da jeg kiggede henne halvt bag døren. På et lille bord sad naboens kat og nidstirrede mig.
* Diskuterede m. den, mens jeg endnu engang puttede mig under dynebetrækket.Tog 20 min. før den gav op.
* Slumrede hen, og vågnede ved lyn og bulder. 
* Faldt i søvn. En halv time før jeg skulle op. 


Godmorgen!