torsdag den 6. november 2014

George Clooney update

Herr Snitzel giver ikke op så let. (Hvad ER der med de tyskere?)

Jeg har modtaget en sky af forskellige animerede barnlige billeder.








.............!!!






Plus en del beskeder. Omhandlende: Hvor dejlig jeg er, hvor sød jeg er, hvor meget jeg virkelig burde se ham, så han kan bevise hvor lækker og sød og dejlig han er og en smule bebrejdelser. I en stor pærevælling.

Indrømmet: Nogle gange skal man give folk en chance, når de har kvajet sig. Jeg sætter da selv pris på, når folk er eftergivende overfor mig, når jeg tumler rundt med en hale af fiasko efter mig.
Men! Alt med måde. Denne her gang spam, irriterer mig. Og lige som jeg troede, at roen havde sænket sig, kom der en forklaring mere på hans dominerende nedsmeltning. Denne gang forsøgte han at forklare sig ved hjælp af et stand-up show. Og intet andet.

Argh, men for fanden.