tirsdag den 9. juli 2013

Fald dog i en mose

Jeg giver gerne et skub til flg.:

- Lars Løkke. Lille grimme tykke mand. Som er skide ligeglad m. mennesker. Tænker kun i penge og øl.

- Mette Frederiksen. Grimme dumme kost, som åbenbart får seksuel nydelse af at tvinge det alm. menneske ud i krise.

- Helle T. Glatte grimme falske snog, som er mere blå, end Venstre nogensinde bliver.

- Joachim B. Olsen. Virkelig grimme falske utiltrækkende gorilla, som er så snotdum, at det er et under, at han kan stå oprejst.

- Inger Støj vs. Islamist i medierne pt. Klap dog i begge to! I er fandeme torskedumme begge to.
Inger: Fint du har din mening. Men lad dog være m. at virke overrasket over, at det skaber modstand, når du proklamerer, at du kunne male Muhammedtegningerne på din husmur. Ja, det kunne du. Men hvorfor? De er i øvrigt pisse grimme. Hvem fanden vil have en mand m. overvægtigt ansigt og bombe på issen på sit hus?

Og Islamist: Ja, I må være her. Ja, I må gå i det tøj I vil. Godt nok synes jeg, at en burka og hvad den helt tildækkede hedder, er noget af det grimmeste. Men omvendt...det er bukser der hænger nede om røven også. I Danmark er der plads til grimhed. (Ellers havde jeg seriøst et problem).
Men: luk nu røven m. den martyrrolle og snak om fremavl af terrorister. Det var da den værste gang bavl og ansvarsfralæggelse.
Hvis der ikke skal mere til at Hummadifa spænder dynamitbæltet om livet, så vil jeg da anbefale noget terapi.

Tag jer sammen begge to.

Min mening? Kom alle. Nyd vores land. Muslim, Jehova, langturschauffører, polak, tysker...narhh okay...Kom for fanden.
M. mit udseende er jeg sgu nødt til at hylde mangfoldigheden.

Men:  Hvis I virkelig hader dette land og kulturen som pesten, så fatter jeg sgu ikke at I gider bo her?