tirsdag den 9. juli 2013

37 - going on 38

Jarhh, fylder snart år. Det bliver fejret i stilhed.

38 år...og stadig m. en reptil-teenage-hjerne når jeg bliver fuld. Åbenbart. Kom til at kigge i mobilen, og har åbenbart hygget mig voldsomt lørdag nat/søndag morgen. Ej men...seriøst! Warum?

Ligner en der har c/o adresse på en bodega. Øjne kan på ingen måde stille skarpt.
Normalt er jeg ikke fedtet m. billeder, men her tror jeg, at I skal skånes. Lige m. undtagelse af dette, hvor jeg ligner en, som burde være gået i seng 3½ time tidligere.
Men det gjorde jeg heldigvis ikke.




Men nej...helt voksen bliver jeg nok aldrig. I hvert fald ikke, hvis voksen indebærer 100% korrekthed, ligusterhæk i blodet, Bilka by Heart, økonomisk sans, TV2 Charlie, Anna Phil, Lars Lilholt, duge af nervøs velour, tunika i 100% polyester fra Føtex, kaffe i kop m. underkop, kort "frisk" frisure, beige tøj, fordomsfri, stoppe m. at drikke før øjnene sejler, mådehold, DK4, Herstal lort, laminat reolsystemer, Holmegaard, husmor og Berlingo.

Dagens optur:
Boss havde købt lækre kirsebær og stillede en skål foran mig.

Dagens nedtur:
Jeg havde glemt alt om følgevirkningerne.

Dagens phew:
Fik tidligt fri. Slap for at ydmyge mig selv på firmatoilettet. Var tæt på, at jeg havde medvind hjem i Bjarnebilen.


Tre dage til ferie. Skal nu nok blive godt. Glæder mig i hvert fald til at sove længe. Og få besøg af feriebarn aka. veninde. Og få levet sundt! Jesus christ...brækker mig snart over mig selv. Ufatteligt, at jeg ikke bare lader være m. at falde i, når mit selvværd er så elendigt.
Og ja, fedthættebloggen er på stand-by. Så meget, at jeg sletter indlæggene og starter forfra. Ene og alene fordi jeg har en plan. Som jeg lige venter m. at fortælle nærmere om.
Men har sgu sådan set ikke haft overskud til at skrive tre steder. Synes tanker står i kø pt.  Og er enten i overgangsalder eller i min følsomme periode. Humør svinger mere end denne kvindes bryster...





Nå, skrider ind på Gul & Gratis.