søndag den 23. juni 2013

Pffffffttttt

Så gik gassen da lige af mig. Skulle jeg hilse og sige.
Føler faktisk, at Gary More lige har dunket mig i hovedet m. en tung blues-guitar.

Klonk.

Værsgod Rødhætte, 1 stk. søndags sind.
Kan næsten smage den tætte røg, og høre den jamrende guitar og trompet ovre i hjørnet.

Hvad fanden skete der lige for det?

Skulle egentlig ud på badeværelset og rydde op i alt mit make-up og se om det ikke var muligt, at få lidt system i det.
Men så kom jeg forbi soveværelsesdøren, og fik øje på den ensomme dyne der lå derinde.
Og her ligger jeg så nu. M. tankemylder. Og et følelsesregister, som m. jævne mellemrum snupper sig en tur i en tunet blender.
Og det er ikke fordi, at jeg ikke ved hvad jeg skal lave. Der er vasketøj og rengøring og oprydning der venter. Og en klumme der skal skrives.
Men har bare lyst til at sove. Og dagdrømme. Her i min analyserende verden.

Ved hverken ud eller ind. Eller op eller ned.
Ved sgu ikke engang hvad det der Hashtag betyder. eller hvordan det fungerer. Trash#tag.

Gid man kunne låne en velfungerende krystalkugle. Bare en times tid.

*Guitarsolo*

Nå...snupper en halv times lur. Og så går jeg i gang.