onsdag den 12. juni 2013

Bryster bryster bryster bryster

Hver evig eneste gang jeg spiser på arbejdet, falder der krummer og andet ned mellem mine bryster.
Og hver eneste gang jeg arbejder, får jeg svinet mig til på brysterne. Når jeg ælter dej, ælter brysterne åbenbart med.

Forsøger diskret at vaske mig m. ren karklud uden på tøjet. Næsten uden at møde vantro øjne.
Og forsøger også at gå væk og diskret fjerne krummer. Men nogle dage glipper det. Som f.eks. i dag, hvor jeg stod alene i det kolde køkken, og lige hurtigt ville fiske gnavende skarpe brødkrummer op. Og lige da jeg havde fået hevet toppen lidt ned, og mast hånden ned mellem brysterne, kom bossen selvfølgelig gående rundt om hjørnet.
Jamen, det er da slet ikke pinligt. Overhovedet...



Er det kommet dertil, at jeg faktisk skal have rullekravetrøje på? Eller hagesmæk m. opsamler?

Fatter det ikke. Hverken at jeg skal være så ucharmerende. Men heller ikke, at alt bare bliver nedringet på mig? Det er jo ikke ligefrem fordi jeg render rundt m. Linse Kessler kugler. Overhovedet.

Overvejer at lave et tema blogindlæg: "Hvad kan jeg bære under brysterne?" Bare sådan for at følge den til dørs.
Og så kan jeg jo altid hænge mig i skam, hvis det viser sig, at jeg kan have 700 g. hakket svin under dem. I en indkøbskurv.