tirsdag den 11. juni 2013

Dygtig pige. Ind i munden m. pølsen

Det er dét jeg hele tiden har sagt: Tyskere er sgu et sært folkefærd. På tur i Fakta i går, spottede jeg denne pakke pålæg.




Ej men...vel? Total sært billede. Gammel hytte, ukrudtsmark og to grimme tyskere. Vi zoomer lige ind...


Mulige/tale/tænkebobler kunne være.

"Ja, det er godt min pige. Vis mig hvor langt du kan få pølsen ind i munden".
(Ja, es ist gut, mein Mädchen. Zeig mir, wie weit man die Wurst in den Mund zu bekommen.)

"Wrruumm. Nu kommer der en flyvemaskine".
(Wrruumm. Jetzt kommt ein Flugzeug.)

"Dumme kælling. Hun aner ikke uråd. Om to minutter har hun ædt pølsen med giften, og så er jeg en fri mand."
(Dumme Schlampe. Sie hat keine Ahnung Unfug. In zwei Minuten hat sie Wurst mit Gift gegessen, und dann bin ich ein freier Mensch.)

"Sikke højt hun kan gabe. Sikke muligheder".
(Was hoch kann sie gähnen. Welche Chancen.)