mandag den 22. april 2013

Netnedbrud

Grundet nedbrud på internetforbindelsen, er det ikke muligt for mig at skrive blogindlæg i dag.
Det er trist. Rigtig trist. Føler mig amputeret.

Vi ses i morgen.

Køs Rødhætte

P.S
Jeg skrev dette indlæg på min internetløse computer, og sendte det derefter til en ven via mail. Som så havde oplyst forkert email-adresse, så derfor fik jeg mailen retur. Og så blev jeg jo nødt til at udgive det selv.

P.P.S
Ikke alene mijaver jeg i søvne. Jeg ligger åbenbart også og kysser på min arm? Og kyler med puder?

P.P.S
Forsøgte at være alvorlig på min avisklumme i dag. Gik ikke så godt. Matcher ikke min personlighed. Må vist hellere få brygget en ny sammen.

P.P.P.S
Man kan ikke ramme plet hver gang.

P.P.P.P.S
Jeg tæsker nogen bag en lade, hvis jeg ikke kan sove i nat.