tirsdag den 7. oktober 2014

Tanker er toldfri. Og mit hoved er ét stort smuglerlager

(Set i en artikel fra et norsk universitet).

"Dette viser os, at mænd, uanset alder, søger kvinder med idealalderen 21 år. Det er dette år i livet, hvor kvinder er mest frugtbare. "


Mænd...uanset alder...idealalder...21...




U-a-n-s-e-t alder?








Jamen, det er jo bare honkydonkyswell. Pisse opmuntrende! Og jaja, "alder er lissom bare et tal og kærlighed er 2tal talblind"...mig et vist sted. Jeg er da også fuldstændig overbevist om, at en 21 årig kvinde vil leve lykkeligt med en 68 årig mand, til døden skiller dem ad. Helt klart! Han er da så meget med på Smirnoff-fester og LOL-samtaler. Og hun kommer da slet ikke til at kede sig voldsomt med tiden. Overheadnot. De har da bare så meget til fælles.

Tanker er toldfri. Og mit hoved er ét stort smuglerlager. Fordommene og de spydige bemærkninger står i kø. 

21 år?! Det er to år siden, at hun var teenager?! 




Great. Jeg kan fandenfløjteme lige så godt oprette en profil på Seniordating med det samme. 


Mandestemme: "Jamenhørnuligeher, Hysterihætte...du kan da ikke bebrejde os mænd, at vi helst vil have en kæreste med perfekte bryster og ingen appelsinhud."



Næh...bevares...undskyld. Jeg glemte lige, at mænd ikke ældes. I render jo nemlig rundt med et evigt ungt udseende og et fuldt udstyret vaskebræt. Det er da det I gør. Så selvfølgelig skal I da have jeres kvindelige pendant ved jeres side. Offuckingcourse. 


Mandestemme: "Der er da vist en der er lidt bitter, der. Misundelse er en grim ting".

Ja, gu' fanden er jeg da bitter. Ville du ikke være det, hvis du fik at vide, at du var så forfalden, at det kun er de kvindelige beboere på Urinlyst Plejecenter, som gad at score dig? Det tror jeg. 
Og misundelse? Nej, egentlig ikke. Jeg har haft højtsiddende bryster en gang. (For noget der minder om 5o år siden) Jeg har haft min periode med smooth hud. 
Det har jeg så ikke længere. Jeg har taget mig den frihed at blive ældre. Og det er muligt, at jeg er en tønde med særdeles sær avl af appelsinhud, men til gengæld er jeg pisse fantastisk på andre områder. 

Til hvilken nytte. Tog jo tydeligvis den forkerte afkørsel, da jeg spankulerede ud af 20'erne.