tirsdag den 21. maj 2013

Inden jeg dør af røgforgiftning...

Nej. Bare...


NEJ!

Så sidder man her ved spisebordet. Og pludselig stinker hele hytten. Af latterlige Kenned'er, som brænder dæk af.

Første tanke: Hvor brænder det henne?
Anden tanke: Har nogen brug for at der bliver ringet 112?


Tredie tanke: HVAD HELVEDE HAR DU GANG I, GRÅSTÆNKT?


Jamen for fanden! Manden har kylet en gummidut til bilen eller dækket eller bremsen ind i ovnen, og fyret op på maks temp.
Hvorfor? Tja, manden mangler vel et værksted.

Ham: "Jeg er lige ved at lave et forsøg. Det er noget til min bil."
Mig: "Det stinker!"
Ham: "Ja, det er jo gummi?"
Mig: "Det er ikke skide smart når der skal mad derind".
Ham:"Sker der ikke noget ved".
Mig: "Det er sgu da ikke helt sundt at sidde i den stank!"
Ham: *tavshed*
Mig: "Det.ER.Ikke.Sundt!
Ham: "Sker der intet ved. Det er bare en anderledes duft".
Mig: "Duft? Det er en stank!!


Der sætter jeg sgu grænsen! Det gør jeg. Ikke tale om, at hytten skal inficeres af klam brændt giftigt gummios. Og sgu da ikke min ovn. Hvor der skal fødevarer ind. (Og INTET andet!)

Den mand trænger i dén grad til et værksted! I dén grad! Hvad bliver det næste? Et svejseapparattingest i soveværelset?