torsdag den 27. februar 2014

Pis af, Nikotintrang


Først lige en servicemeddelelse:

Hvis min blog har udfald eller pludselig er væk, så er det sådan set bare fordi det hele kokser pga. hacking på min Google Play konto. Og Google har så haft lukket ned for alle mine konti pga. "usædvanlig aktivitet". Ja, det skal jeg fandeme da love for. No shit, Sherlock.
Men Blogger hører ind under Google. Så når de opdaterer min konto, kan bloggen også få udfald.


Nå, men nikotintrang er ulidelig i dag.


U-L-I-D-E-L-I-G

Faktisk orker jeg ikke at skrive lige nu. Er nødt til at holde mig i gang fysisk for at holde spasserabstinenser væk.
Så...her er dagens highlight i billeder:


Forkølelsessår brudt ud. Kan vel kaldes Herpeshætte nu?



Overvejede at slikke/sutte lidt på udstødningsrøret.



Render som en sporhund efter bossen, når han er ude at ryge.