onsdag den 13. marts 2013

Medina! Du gør det ikke!

Medina er blevet single. Igen. Rygterne siger, at hun har været utro m. Xander Linnet. Så nu er det blot et spørgsmål om tid, før der kommer et nyt album fra hende.
Forestiller mig en trackliste m. flg. numre:


Du troed' jeg var hos Xander
Abracaxander
Xanderdu
Papparazixan
Runaway Horse

Og m. flg. albumcover:





Nå...nej....ikke sjovt.

Så er det dagen før dagen. Skal sådan set ned til de der radiomænd i morgen. Tidligt. Nærmest midt om natten. Hvor ansigt stadig sover.

Må stå tidligt op, så jeg kan nå at give ansigtet 4 gange grunder, og så jeg kan nå at drikke 12 krus kaffe.
Ved slet ikke hvad jeg skal forvente? Eller endnu værre: Frygte? Skal da nok lige passe, at jeg ender m. at komme til at dumme mig pisse meget. Let's face it: Er jo lidt af en omvandrende katastrofe. Magter faktisk slet ikke at tænke på hvor mange ting der kan gå galt.
Og magter ikke at tænke på, at chef & kollega lytter m. Hvis jeg så bare havde en normal stemme.

Nå...skidt. Jeg kan altid flytte til Polen bagefter.

Kan man insistere på at få opfyldt nogle sangønsker? Hvad har de tænkt sig at spørge om? Hvad nu hvis jeg kommer til at stønne i mikrofonen?