fredag den 29. marts 2013

Good night my someone

Gu' ved hvornår jeg bliver så voksen, at jeg fjerner make-up, inden jeg går i seng? Ret tåbeligt ikke at gøre det, når det nu er almen viden, at hud og øjne ikke har godt af at sove m. overtøj på?

Nå...gider ikke rejse mig. Dyne er opvarmet. Alt for kompliceret at gøre noget ved det nu.

Har brugt en del tid på at rydde op i walk-in i dag. Skulle fandeme tro at rummet var blevet vendt på hovedet.
Fandt en pose m. tøj i str. normal. Som jeg altså HAR kunnet passe. Engang. Og så var det at jeg stillede mig foran spejl og betragtede Mummietrold krop...nøje. Og kom frem til to muligheder.

1: Bind reb fast i loftet og monter dig selv i den ene ende.
2: Gør noget ved det.

Valgte 2'eren. Åd alt hjemmeboende slik. Så var det af vejen.
Indrettede derefter hylde m. for småt tøj. Så nu ligger det i venteposition. Skal kunne passe det igen. I år.
Og sluttede af m. tur til Fakta, så køleskab kunne blive fyldt op m. ting der godt må friste.

Har simpelthen nået grænsen nu.
Og for ligesom at toppe bunden af selvværd, låste jeg mig ude på badeværelset og tog billeder af gerningskroppen. Og ansigt.
Forsøgte forskellige stillinger for at finde bare en enkelt god vinkel.
Den udeblev.
Og forsøget m. at lege supermodel (super size me) og kaste hår sofistikeret tilbage, fik mig bare til at ligne en bassethund m. hoved ud af bilrude ved 69 km/t. Kinder hang nærmest omme på ryggen.

Så der skal ske noget. Som i: Nu.
Klarede det sidste gang, og klarer det igen. Simple as that.
Livet er for kort til at knurre af spejlbillede.

Nå...ligger som sagt i seng. G. sover. Tungt. Tror da fanden. Kom til at vække ham lige før m. en prut. Manden er jo nærmest i narkose.

Han skal tidligt op. Skal til rally hele dagen i morgen. Skal han sådan set også mandag. Køredragt ligger på spisebord. Ligner altså en flyverdragt. Beklager...men det gør den.
Han har spurgt om jeg ikke vil prøve den.

????

Åh jo, skat. Meget gerne. Og er du sød at binde en stor sød sløjfe om halsen på mig, stikke mig en krukke honning og vippe skorstenen ned oppe på taget? Så bliver jeg tihvertifald glad.

"Jamen skat, sådan en dragt skal du have på når nu kører rally. Den er brandhæmmende"...sagde han så.
Mmmm...og det er så også en af grundene til at jeg ikke og aldrig bliver rallytrunte. Skal da bare aldrig i sådan en dragt og frivilligt ligne Bamse.

Brand i bil eller ej...det skider jeg på. Så skulle jeg sgu lynhurtigt få mig viklet ind i noget sølvpapir i stedet.