mandag den 11. marts 2013

Den behårede hætte

Der var engang, hvor mit hår gik ned til taljen. Så fik jeg en hjerneblødning i et anfald af kedsomhed, og klippede shetlandspandehår på mig selv, og klippede spidserne, så håret nu kun knap og nap går til midten af ryggen.
Er i gang m. projekt langt hår igen. Og har købt en masse Zink-piller og Silica, for ligesom at sætte gang i hovedbunden.



Der er bare lige et men...!

Hår gror jo for fanden overalt på kroppen. Visse steder kræver det næsten en kantklipper. Men jeg lader mig ikke sådan lige slå ud. Må jo bare investere i ladyshaver, gode skrabere, voks og VEET. Ellers kunne det godt ende m. at jeg kom til at ligne Erik Paaske.




Nå, men ellers går det godt. M. masser af sære twist. Lige som jeg kan lide det.
Har modtaget en besked på Facebook fra radiovært. Invitation står åbenbart stadig (lige så insisterende, som en hjemmeværnsmands penis i en våbenforretning) om at deltage i deres morgenshow.
Skal stadig ikke snakke. I mikrofon. Er bare virkelig skide uheldigt sådan verbalt.  Har i hvert fald en kromosonfejl eller otte på stemmebåndet.
Men jeg er jo til fals for smiger. Og smigre, dét kan den vært sgu. Inderst inde er jeg nok godt klar over at det udelukkende er for at lave et bagholdsangreb og snige et mikrofon op i munden på mig.
Men fuck nu det. Jeg tager sgu oplevelsen m. mig. Udelukkende fordi de to værter er mindst lige så tossede og twistede som mig. Det er altid rart at møde ligesindede.

Så torsdag morgen kl. 7:00 tøffer jeg i studiet. M. sovende stemmebånd.
Skal jo for fanden op kl. 05:00 for at kunne kamouflere Rønn Hornbech udseende m. masser af make-up.

Ansigt står som bekendt først op henad 9-tiden.